Přidat odpověď
Fed kdyby to všude ve školách fungovalo jako u vás-kde je podpora, dítě není bráno jako číslo v katalogu,ale jako osobnost a lidská bytost s klady i zápory co kupodivu dělá i chyby, kde chyba je brána jako nástroj k tomu aby dítě vědělo jak ji příště neudělat tak ani ty taháky nejsou potřeba. Jenže když učitelé na běžných školách za posledních 14 dní honí známky a píšou jednu písemku za druhou včetně čtvrtletek, dětem se už učivo plete jak se snaží doučit a zopakovat všechny předměty najednou.Cílem písemky není zpětná vazba učiteli jak žáci ovládli učivo, a případně že je nutno to vysvětlit znovu,ale nástrojem jak je nachytat při sebemenší chybě. Honba za známkama je potřeba kvůli přijímačkám, dítě co má celé pololetí jedničky, nebo 1- a pak nemá svůj den a jednu písemku zkazí a dostane za 5, už na jedničku na vysvědčení nedosáhne- to je taky špatně, zvlášť když ten učitel moc dobře ví že učivo ovládá dobře, jenže průměr je průměr
Předchozí