Fed, nápodobně. Chytří studenti se to prostě - naučí. Učitelé mají až na výjimky poměrně realistické požadavky (a to mám 3 děti na gymplu).
V rámci testů, které zadávám, sama taháky poskytuju
.
Na tabuli napíšu několik principů, na které mají myslet.
Klidně i vzorce pro rozklad mnohočlenu.
Do testu kolikrát dám i vzorce (třeba ve 3 variantách a jeden úkol je přímo vybrat správnou - a tu pak použijí později i pro nějaký ten výpočet).
Hloupé je, že i přes tuto nápovědu leckteří dodají tristní výkon. Třeba o neschopnosti naučit se, co je přepona a co je odvěsna (přepona je vždycky ta nejdelší) raději nemluvit. Bohužel na na tom u Pyth. věty poměrně dost záleží
. Pak se diví, že jim nejde druhá odmocnina ze záporného čísla. To fakt nejde, no
.