Přidat odpověď
To říkal vždycky táta,že jim škole někteří učitelé říkali: pište si taháky, jen pište. Teorie byla, že je to naučí vypíchnout a zformulovat to podstatné, a tím se to vlastně "učili" nebo ""opakovali" nenásilně, a pak tahák při písemce neměli potřebu použít. Ti, co horlivě před písemkou listovali v sešitě byli na tom hůř už ze své podstaty. U nás se nebonzovalo za tahák, ale když na to vyučující přišel, byla koule s možností si to opravit. Ale v 1.ročníku se přišlo na tahák od jedné spolužačky. Učitelka jí vzala tahák i písemku a napsala ,5o. Spolužačka to psychicky neunesla, a hned přede všemi se sepjatýma rukama prosila učitelku, aby jí vrátila tu písemku, že už to nikdy neudělá 🤔😱 . Nevrátila, ale dala možnost spolužačce se příště nechat vyvolat na opravu.
Předchozí