Přidat odpověď
Kat,
breburda jasně napsala, že "podle meho nazoru by se mel zpatky vratit jednotny vzdelavaci plan" a tys reagovala, že by se to nevylučovalo s různými přístupy a způsoby výuky.
Já si myslím, že vylučovalo, protože ono ani dneska to není tak, že co se na jedné škole bere v druhé třídě, na jiné se bere v páté třídě a naopak. Ty rozdíly jsou povětšinou právě jen v rámci ročníků, tedy že někde se něco bere v listopadu a jinde v březnu. Výjimečně se školy liší v násobilce, kdy některé mají část násobilky ve druhé a část ve třetí, zatímco jiné už proberou celou násobilku ve druhé, ale stejně ji pak půlku třetí třídy opakují.
No a breburdy "jednotný vzdělávací plán" by znamenal, že by se školy nemohly profilovat. Teď si může každá škola rozhodnout, jestli bude mít víc matiky, češtiny, prvouky, přírodovědy, angličtinu od první nebo od třetí....a podle toho tam natlačit víc faktů, nebo naopak víc projektů, s jednotným plánem by tohle vše zmizelo.
Předchozí