| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

My to měli taky tak - dítě teda nemá žádnou lékařskou zprávu, ale začali chodit plavat do nově zrekonstruovaného bazénu, dítě bylo nadšené, tak jsme tam šli odpoledne spolu (jiný den). Zjistila jsem, že tam mají strašně studenou vodu... (spolu jsme od malička chodili do jiného bazénu, kde to tak nebylo) a že moje hubeňoučké dítě je po 20 minutách úplně modré a ledové... Tak jsem mu okamžitě koupila neoprén, jediný problém byl, že se do něj a z něj neuměl sám převlíknout (jak je to mokré, tak je to nalepené na tělo a hrozně blbě se to stahuje), tak jsem musela poprosit paní učitelky, aby mu s tím pomáhaly... Fungovalo to.

Chce to samozřejmě (jako vše ve školství) ochotu na obou stranách.

Jedině instruktorka si teda trochu "stěžovala", že neopren sám o sobě nadnáší, takže se dítě líp udrží na hladině (tudíž se až tak "pořádně" plavat nenaučí) + naopak se mu tím pádem hůř potápí (podplavávali různé překážky na vodě) a tak.

Ale pro mě to bylo důležitější - spolu chodíme do jiného bazénu, kde je voda teplejší a tam plave bez neoprenu, a ten "školní" bazén byl prostě strašně studenej...

Takže i o tomto to je - obecně o klimatu a teplotě vody v tom konkrétním bazénu.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení