Pod vlivem dnešního, ovšem poněkolikáté opakovaného zážitku, kdy klient evidentně přečetl můj (ne úplně krátký) e-mail za jízdy autem a obratem mi volal (stále za jízdy) zpět, abychom řešili podrobnosti jeho právní záležitosti - taky řešíte takové ne úplně primitivní a rozhodně ne nějak akutní záležitosti za jízdy autem? A máte případně alespoň handsfree? Jeden klient (řidič kamionu) mi dokonce opakovaně za jízdy na ty e-maily odepisuje!!! Píše tedy poměrně stručně a až když trvám na podrobnější odpovědi (protože samozřejmě netuším, že mi píše za jízdy), tak mě "seřve", že se nemůže vypisovat když řídí
Já chápu, že lidé v autě řeší akutní věci a nebo že ti, co stráví v autě hodně času, tak ho třeba využijí k "pokecu" s někým, pokud zrovna jednou někde v klidu (a nedrží mobil v ruce). Ale volat za jízdy právníkovi a probírat poměrně složité věci? Když se někdy já dovolám někomu, kdo řídí, vždycky nabízím, že zavolám jindy, ale využije to leda tak někdo, kdo "zrovna parkuje" ... Pokaždé pak při hovoru trnu, jestli nezažiju dopravní nehodu v přímém přenosu ... A jak hodně chodím po Praze pěšky, vidím fůru řidičů, co telefonují a drží mobil v ruce, přitom snad dneska si už každý může nějaké handsfree zařídit ...