Ciste z logistickyho hlediska bych si v tom pripade udelal apropaci z jinyho predmetu, kterej "muze ucit kazdej" (treba zsv/rodina vychova). Protoze s matikou/fyzikou dopadnes pravdepodobne driv nebo pozdeji tak, ze budes ucit hlavne matiku s aprobaci a vytvarku "kdokoli", protoze radeji ozeli aprobaci u ucitele vytvarky nez m/f. Z druhou aprobaci z "nedulezityho" predmetu, pokud prijde nekdo s aprobaci matika/ zsv (dejepis/zsv, zemepis/fyzika... jakakoli kombinace dulezity+ nedulezity predmet), dostane on ten dulezity a tobe zustane kombinace zsv+ vytvarka (zsv je predpokladam min vyucovacich hodin nez matiky, ne?). Proste pokud nechces vzdat "nedulezity" predmet, nedelej si aprobaci z jinyho "dulezityho", protoze ten driv nebo pozdeji prevazi na ukor toho druhyho. A vyssi uplatneni budes mit i s druhou aprobaci z nedulezityho
Teda doufam, ze se ted nikdo nebude vozit na dulezitych ci nedulezitych predmetech, pro zjednoduseni jsem tak nazval predmety, u kterych reditelum pravdepodobne vic ci min zalezi na aprobaci.