Přidat odpověď
Moniko, chápu to tak, že se cena nezvýší o ty služby, ale díky automatizaci se udrží na stávající hodnotě, proto jsem psala, že máta by si asi za to nechtěla připlácet.
Navíc moje zkušenost s prodavačkami prakticky kdekoli je jen ta, že poradit neumí, během chvilky si na netu najdu podstatně víc informací, než mi jsou schopné poskytnout ony, takže v praxi to probíhá tak, že o dané věci vím víc, než ony a spíš se ptají mě - popisuji pravidelnou zkušenost s nákupem čehokoli, počínaje pračkou, sušičkou, přístrojema do domácnosti až po auto. Možná mám jen smůlu na neinformované prodavačky, ale nemyslím si to, na to to zažívám až příliš často i v úzce specializovaných obchodech, kde se zboží kupuje spíš pro radost než pro tu nutnost a mluvím o době trvající víc než 20 let, není to jen v poslední době.
Předchozí