Přidat odpověď
Preferuji spíše jednání s konkrétními lidmi - hlavně, když něco řeším a nevím si rady,tak je to jednodušší a rychlejší.
Musím uvést příklad z práce. Přišla nám upomínka na nezaplacenou fakturu, neposlala to konkrétní osoba, ale bylo to pod hlavičkou kontroly pohledávek. Odpověděla jsem, že fakturu nemáme a ať ji pošlou na mail. To se opakovalo asi třikrát, vždy přišla odpověď, že můj požadavek byl zaregistrován, ale fakturu nikdo neposlal. Pak do toho vstoupil obchodní zástupce, řekl, že zaslání faktury pro nás zařídit nemůže a že se máme zaregistrovat do online aplikace, kde si ji stáhneme. Účet jsem vytvořila, ale nepovedlo se ho aktivovat. Obchodní zástupce opět vstoupil do hry a nebyl schopen poradit, na koho se obrátit, na webu se to člověk taky nedočetl. Nakonec jsem si vytvořila funkční profil na soukromém mailu a fakturu stáhla. A jako gól na závěr, od té doby nám firma posílá všechny faktury, které mají i 100 stran opět nejen mailem, ale i poštou. Netuším jak to zbytečné zasílání zrušit.
Předchozí