Přidat odpověď
To není moc dobrá rada. Pokud zadáš nemovitost více realitkám, ve finále se žádný z makléřů doopravdy nesnaží. Žádný realiťák nebude investovat peníze do kvalitních fotek, videoprohlídky atd., když nebude mít jistotu, že má exkluzivitu. Přitom právě dobře zpracovaná prezentace prodává. Já sama pracuju v realitách a investice do jedné zakázky (pokud to teda není pronájem nebo vyloženě malá zakázka typu garáž) je v řádu od 20ti tisíc korun výš, pokud k tomu přidám placenou propagaci na sociálních sítích, marketing v lokalitě, letáky, inzerci v místním zpravodaji atd.
Jsou samozřejmě makléři a makléři - takže předtím, než se člověk někde upíše, není od věci daného člověka/realitku prolustrovat - reference na google, firmy.cz atd., případně si udělat i konkurz na makléře (prodávající si pozve třeba 4 vybrané realiťáky, nechá si od nich zpracovat tržní analýzu, strategii prodeje, poslechne si, co pro něj všechno udělá, a pak se rozhodne, s kým bude spolupracovat). Jinak počítej s tím, že opravdu schopný makléř pracuje pouze exkluzivně neb nemá zapotřebí se s někým přetahovat o zakázky.
Předchozí