Já učím na škole v malém městě. Dějiny umění zapojuji, dramatickou výchovu taktéž, i nějaké filmy, které považuji za esteticky zajímavé a vhodné pro daný věk, pouštím. hledám možnosti mezipředmětových propojení a vazeb. Tak ráda bych s děckama jezdila do galerií a muzeí, ale to by mě asi učitelé sežrali, že jim kradu hodiny. Ale jen co se tady víc usadím (jsem tu první rok), začneme jezdit. Chystám se s děckama udělat loutkové divadlo - kulisy i loutky a zahrát nižšímu stupni divadlo. Pokud po mně nikdo nebude chtít zpěv a tanec, klidně divadlo a film posílím. Ale oni to prezentují tak, že by si měl mít žák možnost vybrat, co chce dělat. To by šlo zavést asi jen na velkých školách, pospojovat víc ročníků. Ale pak se bojím, že to může dopadnout tak, že např. češtinář si vylosuje drama, absolvuje dvoudenní seminář a nějak se to odbyde, však z toho se příjmačky nedělají. Film, pokud by MŠMT dodalo nějaký seznam, může pustit i uklízečka nebo školník, aspoň škola ušetří, že.