Přidat odpověď
Aleno, my jsme sice počítali Bělouna, ale přijímačky byly ze čtyř příkladů a vlastně to byla jen obyčejná písemka, možná trochu těžší
navíc jsme ve třídě byli přibližně stejní
teď mám ve třídě děti, který tenkrát byly na praktické nebo speciální škole, zajímalo by mě, který odborník, který připravuje testy, učí najednou 25 a víc dětí, z toho dva mají PO3, další PO2 je adhd, další je Ukrajinec, další je po podzimním pokusu o sebevraždu na antidepresivech, další je zatím v péči otce, který je ale naložený v lihu
a to je pořád jedna třída
Jak s tímto "materiálem" můžu dělat příklady na úrovni cermatu, když od poloviny šesté do poloviny osmé třídy prakticky nechodili do školy?
vzal toto někdo v úvahu?
celý dva roky covidu se doporučovalo děti nepřetěžovat, hlavně aby byly v pohodě, protože se vyrojila spousta problémů, když se nestihne něco probrat, tak to nevadí, a rok od toho mají testy, který toto všechno absolutně ignorují,
děcka poslouchají, jak je jich extrémně moc a bude problém se někam dostat
fakt nemůže mšmt pro jejich duševní zdraví udělat už nic lepšího
my se můžeme ve škole snažit jak chceme, ale toto fakt není jak ovlivnit, školní psycholog je sci-fi, jakýkoliv psycholog je sci-fi, čekací doby minimálně půl roku, snažíme se zvládnout všechny problémy, ale právě přijímačky jsou pro ty děcka extrémní a navíc zbytečná zátěž
stejně je to s Ukrajinci, hlavně aby byli v pohodě, jsou tu rok a dělají přijímačky, jenže oni spoustu věcí vůbec neznají, po dvou letech online vzdělávání, kdy vůbec holka nedělala geometrii, že to budou dělat až ve škole, začala válka, ona nemá šanci konkurovat, přitom je hodně chytrá
proč vůbec musí být nějaký cermatí test, když se potom dostane na některý školy kdokoliv? proč je potřeba stresovat děcka a tahat peníze od rodičů, navíc jen od těch, kdo na to mají, takže se rozevírají nůžky čím dál víc a ani inkluze nemůže zabránit setrvačnosti, kdy rodič bez vzdělání bude mít zase dítě bez vzdělání, už proto, že nemá na přípravu na přijímačky
k tomu jako bonus chybí učitelé, konkrétně učitelů matematiky je nedostatek, zvlášť v malých městech a na vesnicích
ať už konečně mšmt začne dělat něco pro děcka a pro vzdělávání
Předchozí