Přidat odpověď
Já si třeba u svého syna nemyslím, že by ztratil rok při online výuce. A to ne, že by byla tak kvalitní, ale děti často umí tu danou věc v okamžiku, kdy se ji učí, často do písemky a zkoušení z ní a pak ji vypustí z hlavy. Pamatují si jen to, co se fakt používá denně nebo hodně často. A na to byl čas všechno dohnat.
Ono když dáte deváťákům test, který psali v sedmičce, zjistíte, že pokud na to nebyla cílená příprava, už toho moc neumí.
Nicméně s podobou testů také nesouhlasím. Dobře si pamatuji, jak syna stresoval nedostatek času, to že má doslova pár minut rozhodnout se, jak příklad řešit a v případě chybné úvahy na opravu nezbyl čas. On je v kvartě, takže naštěstí testy letos nedělal, ale někteří jeho kamarádi, kteří chtějí přestoupit, ano. Jenže ti už alespoň věděli do čeho jdou, už se s těmito testy kdysi setkali a navíc gymnazisté to přece jen zvládli asi lépe, takže ti tu matematiku hodnotí jako v pohodě, víc jim vadily texty v češtině.
Předchozí