Já nevím, jestli viděl, jestli v divadle rušil, jestli se cítil ukřivděně, že měl psát něco, o čem nic nevěděl, jestli chtěl záměrně znevážit téma
...
Nicméně mi přijde, že se dělá z komára velbloud. No bože, popsal kamarádovu hlavu, kterou při představení vnímal zřejmě víc než představení samotné. A co? Chtěl bejt vtipnej, jako učitelka na to můžu vtipně reagovat. Popis hlavy spolužáka dobrý,reakce vtipná, gramatický chyby tak. atak, stylistika tak a tak, odchýlení od tématu tak a tak...
K čemu kvůli tumuhle volat rodiče? Co bych tam já jako rodič řešila? Ty ty ty, Pepíčku, když paní učitelka řekne, že máš psát o představení. nepiš o hlavě. Nebo piš, ale pak holt počítej se sníženou známkou za odchýlení od tématu. Třeba.