Přidat odpověď
Moniko, to "pochodit úřady" jsem dělal asi ř let za mámu, která byla psychicky nemocná, měla bordel v papírech a za komoušů byla zaměstnaná z politických důvodů hodně na "mrtvé duše". Nesměla pracovat kvůli otci v kultuře a tak dělala na DPP a DPČ a hodiny nad to na jiné kolegy. A nepočítalo se to zdaleka vždy do odpracovaných let.
A každé 3 měsíce jsem na úřad nesl 3-4 formuláře, kde mi majitel domu (z jiného města) musel potvrdit rozvedení nájmu na jednotlivé služby, pak výpisy s potvrzením o zaplacení, totéž pro plyn a elektřinu ze SIPO a přepsat do formuláře, občas ještě vyrovnání, vyúčtování plynu a elektřiny, potvrzení, že zaplatila nebo přijala peníze (i na to muselo být potvrzení!), smlouvu, každoročně platný pasport bytu,...
Dohromady za rok 12x6 položek ve formuláři + rozpis všech vyúčtování, 12 SIPo, 12 výpisů, vyúčtování plyn a elektro a složenka o zaplacení/přijetí peněz, vyúčtování služeb a potvrzení o zaplacení od majitele a z výpisu, pasport, smlouvu.
Máma to nedala nikdy, akorát byla dobrá schraňovačka papírů.
Předchozí