Přidat odpověď
Úplně mimo téma, ale loni jsem zaslechla koncepci nových přijímaček, která se mi fakt libila.
V teple školy, kterou znají, by se žáci testovali z matiky, češtiny a jazyka. Teď nevím jestli to píšu dobře. Na konci čtvrté, šesté a osmé. To by se centrálně hodnotilo. Na konci osmičky jaká si malá maturita. V polovině devítky by se poslali přihlášky a školy by si vybrali podle těch testů co žáci absolvovali v průběhu školního věku na ZŠ. Takže by už jen čekali až se jim nějaká škola ozve.
Přiznávám, že se mi to líbilo. Umělá inteligence vyhodnotí testy a bude. Odešle to do škol zpět, tak hezky, rok co dva roky.
Zažila jsem moc hodnocení ci je kdo známý, ci papínek je na radnici. A podobně. Takže známky beru jako nutné zlo, které vůbec o ničem nevypovídá.
Co je někde na jedničku, jinde sotva na čtyřku. Takže vůbec nechápu, že se to někde bere jako body do přijímaček.
Předchozí