Přidat odpověď
Lído,s tou přípravou ze školy je to tak, ve třídě je směs dětí, který mají různý poruchy učení a chování, úroveň logického myšlení je taky různá, schopnost pochopit text a vůbec stihnout ten text přečíst taky
v češtině nejde tak moc o logiku, když děcko něco nezvládne, vždycky aspoň něco udělá, když třeba neumí pravopis, pořád může ty slova a věty psát, i když blbě, ale pořád něco dělá,
Místo určování větných členů někteří pořád dokola určují slovní druhy, nebo ty větný členy, maximálně to mají blbě, ale pořád můžou něco dělat, takže se třídou učitel může fungovat, i když tam třetina dětí vůbec neví, co se děje kolem nich
v matice jde o logiku, když děcko nestihne příklad ani přečíst a vůbec neví, co se po něm chce, nedělá nic, můžeš pro něho mít buď úplně jinou práci, nebo zpomalit tak, aby to nějak stíhal, každopádně stojí spoustu času
a když ho nechá učitel utopit už na začátku, nikdy to nemá šanci dohnat, takže se učitel snaží všechny nějak táhnout, ty nejslabší aspoň na minimální úrovni, a oni neuvěřitelně zdržují všechny
není možný zvládnout opravdu komplikovaný příklady, protože ti slabí jsou neuvěřitelná brzda, v horším případě ještě otravují
učila jsem už téměř všechno, včetně češtiny, a fakt je to nejvíc poznat právě v matice
takže dělám pro přijímačky úplně zvlášť odpolední hodiny, a i tam je rozdíl ve schopnostech, pochopitelně, ale všichni se snaží, můžou dělat každý svým tempem a já pomáhám podle potřeby
když toto udělám v běžné třídě, někteří nepracují, nedělají vůbec nic, pokud nad nimi nestojím, oni totiž vůbec neví, co dělat,
Ve slovním zadání najdou čísla, tak je sečtou, tím jejich schopnost a ochota končí, pochopit zadání je mimo jejich možnosti
Předchozí