Přidat odpověď
Rigel, já tam vidím problém docela zásadní. My jsme v té 8. třídě měli probráno minimálně to (možná víc), než se probere dnes za 9 roků. Nevím, kde se co přidávalo, jistě se ale razilo "když se kácí les, létají třísky". Byla jsem v silném ročníku, v 1. třídě nás bylo 42, ve třetí už jen něco přes 30. Kdo nestíhal, musel do zvláštní školy. Doporučuji si všímat těch čísel - přes 1/4 třídy zamířila do speciálky. Dnes se nejede tak rychle, protože takovéhle "ztráty" jsou neobhajitelné a i nesprávné, 1/4 populace mentálně postižená není (byť se to někomu může podle politických preferencí zdát, ale realita to není). Pak se ovšem probralo bleskovým tempem za 8 let to, co dnes za 9. Ráda bych viděla politika, který nastřelí tohle řešení. Protože jinak než výrazně zvýšeným tempem se to probrat nedá, leda trochu proškrtat, ale nevím co (píšu hlavně za matiku, fyziku). Ptž SŠ očekávají, že děti umí i to, co není v RVP, nebo co je tam jako MOŽNÉ rozšiřující.
Předchozí