Přidat odpověď
Já byla též v silném ročníku, na prvním stupni jsme chodili do školy na směny, na druhém stupni nás bylo 40, stejně tak na gymplu. Na prvním asi o něco mín, ale nikdo neodešel, naopak ve třetí třídě přišli čtyři spolužácí z vyrovnávací třídy ( nebo jak se to jmenovalo ).
Jak lze změnit - zmenšit - objem učiva na zš, to nevím. Laicky se mi zdá divný argument
"máme devítiletou základní školu, protože máme příliš velký objem učiva " . Asi by se při změně na osmiletou dalo nějak upravit, co se učí na zš a co už na střední škole ( pokud by ta střední nastala o rok dřív )
Omezování objemu ( a možná i hodin ? ) např. fyziky mi připadá jako odpověď na trend mít víc hodin nauk, tělocviku. Třeba fyzika nebo chemie je právě to, co slabší žáci ve vyšších stupních nemají šanci pobrat ?
Je otázka, kolik a jak toho učit zrovna z těchto náročnějších předmětů, jestli neprobrat raději méně, ale pomaleji ? Ti žáci, kteří ukončí vzdělávání v patnácti letech, asi moc fyziky v životě nepotkají
Předchozí