| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

já trpěla ve školce, protože jsem se tam bála, za trest jsem musela sedět sama v šatně, což můj strach násobilo, ale já to neuměla vyjádřit (tmavá místnost, okna jen vysoko u stropu, kolem domu hodně stromů, pořád šustily větve, asi i trochu táhlo těmi okny, takže divný hukot, pamatuju si dodnes ty pocity osamělosti a zoufalství, přitom ve třídě jsem neřvala, jen jsem seděla sama v rohu a tiše plakala, ale prostě to narušovalo kolektiv)
zoufale nerada jsem tam chodila, ale krom nepochopení jsem nic zlého od učitelek nezažila... v první třídě pak mě deptala učitelka, ale to zase bylo o srovnávání s úžasnou a chytrou sestrou, pečlivou a úpravnou... učitelka prostě byla už dost stará, neměla nervy na malé děti a já ji prostě rozčilovala ~d~
ovšem ve vedlejší třídě byla učitelka a ta byla ZLÁ... hrozně moc... bila děti na chodbách (povinné přestávkové korzo), bezdůvodně občas práskla rukou do davu a kdo to slízl, ten to slízl... a vyloženě nesnášela mého spolužáka, byl malinký, kulatý, žil sám s maminkou a ona mu do školy dávala na svačinu polévku ve sklenici, kterou pak z té sklenice o přestávce pil a ta učitelka na to byla přímo vysazená a pokaždé, když ho přistihla, tak ho uhodila a ne zrovna málo... strašně jsem ji za to nenáviděla a sebe taky, protože jsem neměla odvahu na ni "žalovat" někomu jinému - já teda nevěděla komu, moje učitelka mě neměla ráda a ředitele jsem se bála (on byl prototyp ŠERIFA :-))