Přidat odpověď
Tak jsem si to pustila. Debilní reklama firmy, která se přejmenovala úplně nesmyslně a teď musí budovat znovu povědomí o značce. Pro mě úplně hloupá změna za každou cenu, ale holt jsem stará a nerozumím těm novým marketingům.
"Je to prý pouze pobídka k tomu, aby člověk přestal vnímat pocity viny za život v blahobytu, že prý je to podle nich odpověď na neustálý tlak na skromnost (šetřete vodou, benzínem, teplem, elektřinou...). "
Tohle určitě není reakce na šetření, to je prostě trend doby, který s nelibostí sleduju už hodně dlouho. Urvi co můžeš, kašli na ostatní.
Obdobně mě vytáčí nápisy na dětských tričkách o nedodržování pravidel (break the rules) a nudnosti těch, co je dodržují. Od malička místo výchovy ke slušnosti, podpora bezohlednosti a podrazů.
Předchozí