Přidat odpověď
Nepamatuju si, že bych někdy koupila něco na základě reklamy. Reklamy beru jako takové krátké filmy pro větší či menší pobavení. Někdy bych si koupila nějaké auto, protože auta v reklamách vypadaji vždycky lépe než ve skutečnosti. A vlastně reklama mě trochu ovlivnila při výběru barvy (auta), ale rozhodla jsem se, až když jsem ji viděla na vlastní oči.
Výrobky kupuju spíš podle "náhlého hnutí mysli", potřeby, zkušeností, i instinktivně a intuitivně. Hodně podle poměru cena x "výkon". Občas si nějakou recenzi na něco přečtu. Ale čím víc recenzí, tím větší galimatyáš v hlavě.
Svého času mě ovlivňovala Mirka Spáčilová, měla podobný filmová vkus jako já. (Nebo opačně ?)
Smajlíky pro zpomalení rychlosti mám ráda, když se mračí zpomaluju. Taky zpomaluju, když to píše "zpomal".
Ovlivnitelní jsme všichni. Každá osobnost povstala z ovlivnitelnosti. Od malička nás někdo a něco ovlivňuje a tím formuje.
Mě teda neovlivňuje potřeba sbírat sledovanost a lajky, chlubit se kdečím, srovnávat se a porovnávat, mít vše, co mají ostatní... Občas mě něco ovlivnit chce, ale přeprat se nenechám.
Předchozí