Přidat odpověď
Rose, jestli někam chodíš pravidelně, tak věřím, že si tě obsluha pamatuje a dáváš -li najevo ochotu konverzovat, navazuje i konverzaci.
Já to tak mám třeba v těch restauracích, kam chodím s letitou pravidelností.
V obchodech ne, tam prostě projdu, nemyslím si nic, slušně pozdravím, poděkuji.
Kde se lze obsloužit samostatně, vděčně to využiji.
Kde je obsluha, tam vnímám, jestli je rychlá nebo pomalá, jestli bere zboží do rukou šetrně nebo nešetrně, jestli se profesionálně usmívá a zdraví nebo ne, ale víc neřeším a zdá se mi, že ten obsluhující člověk mě také neřeší.
Kde se mi zdá personál neprofesionální nebo vyloženě protivný, tam víckrát nejdu, jako třeba do jednoho místního Coopu, kde to vypadá jako v osmdesátých letech minulého století a mou osobou to nebude.
Předchozí