Platila jsem v eshopu přes GoPay. Poprvé se mi ukázalo, že platba nemohla proběhnout a nasměrovalo mě to znovu na banku, takže jsem zaplatila znovu a potom jsem viděla na účtu, že platba proběhla dvakrát. Už se vám to někomu stalo? Chtěla jsem ušetřit a místo dobírky platila takto a je to v pytli. Napsala jsem jim na mail, jelikož infolinka je pouze ve všední dny do 16. h. Napsala jsem, že platba proběhla dvakrát a číslo objednávky s prosbou, aby peníze poslali zpět. Nevím, co jinak dělat. Hrozně mě to mrzí.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.