Přidat odpověď
Zkušenost nemám, ale chápu, ze to resis. Syn (ADHD, dyslektik, dysgrafik, dysortograf) naštěstí zvládl priiimacky již v 5. třídě, kdy nebylo třeba napsat do formuláře z CJ více než dvě slova po sobě (vynecháva(l) háčky, čárky a poslední písmeno ve slově). Tloukla jsem mu do hlavy, ze si ted par slov, co se píšou, musí co nejvickrat zkontrolovat, protože s chybějícím háčkem mu ho neuznaji a ze se má opravdu snažit psát co nejcitelneji a aby se mu cele slovo vešlo do policka. Byl to boj, naštěstí to tehdy vyšlo.
Ted začínáme resit psaní maturitní slohovky na pocitaci, letos je začne ve škole v CJ na pocitaci trénovat. Kromě toho ho letos čeká CAE z AJ, to jsem fakt zvědavá, jak to bude s hodnocením writingu tam.
Předchozí