L+ mě ta diagnóza i překvapila, protože dcera s gramatikou problémy nijak zvlášť nemá. Ale oni mají ty svoje úlohy a počty chyb a tam to bylo výrazně znát, to jsem musela uznat i já. To hlavní u ní je ale opravdu čitelnost, píše strašně, hlavně malým písmem, ani ona to po sobě nepřečte. Loni jí za to u přijímaček ubylo pár bodů, prostě to nevyluštili. Sama jsem dysgrafik a vím, že ve stresu se to ještě zhoršuje.
A když odbočím, letos moje mladší dcera dostala po jednom bodu z příkladů z geometrie, měla je dobře, ale byla tam výrazná nepřesnost
Teď už se tomu směju, ale chtít po páťačce, aby ve stresu propiskou obtáhla úlohu z geometrie a snažit se u toho domoci nějaké přesnosti, to mi přijde na hranici možností těch dětí. Já vím, že některé děti to zvládnou. Ale nemyslím si, že to o něčem vypovídá.