Přidat odpověď
Já, jakožto zaměstnavatel, chci říct, že bych se nebála napsat mail.
Třeba minule bylo několik uchazeček, žádná "perfektní", na každé mi něco chybělo nebo vadilo... Jedna z nich opravdu po pohovoru se ozvala a napsala, že o tu práci moc stojí, že se jí tam líbilo... (přesně něco takového), tak dostala plusové body.
Ono totiž nejde jen o to, jestli je uchazeč perfektní nebo ne. Ale i o "trvanlivost". Když bude perfektní uchazeč, ale budu mít pocit, že si sám není jistý, že hledá možná trochu něco jiného..., tak dám přednost jinému, třeba méně "dokonalému". Stejně jako já mám pohovory s mnoha uchazeči, čekám, že i o ni chodí na víc pohovorů a tudíž můžou mít zítra/včera jinou, lepší nabídku, třeba nastoupí ke mně, ale odejdou ve zkušební době "za lepším". Každé zaškolování stojí peníze, takže určitě dám přednost třeba 80% uchazeči, který deklaruje, že "přesně tohle je to, co on hledá", před 90% uchazečem, který ale vypadá, že třeba bude mít problém s dojížděním, radši by víc peněz ...
Samozřejmě, když tam bude ve všech směrech lepší uchazeč, tak ti mail nepomůže ani neuškodí... Když to bude nerozhodně, může ten mail přinést plusové body. Za mě jednoznačně.
Předchozí