Přidat odpověď
Měli jsme na ZŠ podobnou učitelku, o šikanování trojkařů, kteří si dovolili hlásit se na maturitní obor už jsem tu párkrát psala. Byla to češtinářka, taky jsem měla obavy nechodit na její přípravu na přijímačky (bylo to zadarmo, odpoledne po škole), ale po pár hodinách jsem to vzdala, byla to pro mě strašná nuda, já to tehdy fakt uměla asi i pozpátku. Přípravu z matiky jsme měli myslím v rámci normálního vyučování - jedna hodina týdně byla dělená - ti "přijímačkoví" se připravovali, což znamenalo, že "počítali Bělouna" (něco ve škole + zadání na doma), ti ostatní měli naopak cosi jako doučování, resp. zacelování mezer v učivu.
Pokud jde o název tématu, tak myslím, že platí oboje. V současné době se podle mého nějak připravovat musí každý, minimálně pokud jde o tu formu testů - řekla bych, že pokud si to někdo nevyzkouší (a to spíš víckrát než jednou), určitě ztratí nějaké body (a/nebo čas) jenom kvůli tomu, i když je hodně chytrý a má znalosti. Samozřejmě kvůli tomu nemusí chodit na žádný placený kurs. Ale hodně rodičů rádo zaplatí a byznys to celé určitě je taky. Nepochybuju, že úrovně a užitečnost těch skupinových kursů budou velice rozdílné. Individuální příprava pak samozřejmě je drahá plus tedy v Praze mají ti "přípraváři" s dobrou pověstí často plno na několik let dopředu ...
Předchozí