Přidat odpověď
Delete, ale to, jak to využívají nebo neuvyužívají přece není tvůj problém. Pokud materiály poskytuješ, je to čistě na těch žácích, ale mají tu možnost, pokud chtějí.
Dcera si moc chválí přístup některých učitelů, kteří právě toto od covidu udržují a informace vkládají. Bohužel někteří to dělat přestali a v podstatě ani nekomunikují.
Minulý školní rok studovala dcera gymnázium z ciziny, jen na červen se vrátila, aby dopsala všechny testy. Nechtěla zaostat za ostatními, takže se snažila na nějaké dákové výuce domluvit (měla na to IVP). Protože jde už o vyšší gympl, je tam těžké učivo, fyzika, chemie, matematika, tu součinnost učitelů potřebovala. A ona fakt dokáže ledacos vykomunikovat, skoro vymámit za jalové krávy tele. Ale i tak byli učitelé, kteří nic neposkytli nebo nárazově, mizerně. A další učitelé byli naprosto skvělí, naštěstí většina. Někteří mají učivo úžasně zpracované a poskytují zpětnou vazbu, odpovídali na dotazy. Jiní prostě ani na mail nereagovali.
Takže to jde. Když se chce. Otázka je, proč by měli být ohodnoceni všichni učitelé stejné, když někteří prostě nechtějí.
Předchozí