| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Taky jsem se nemela a nemam kam vracet, rodiče se rozvedli když jsem byla malá a teď už nežijí, byt už naši rodině nepatří už mnoho let. Sedmi, musí to byt hezky :-)

Téma depresi u mladých se tu teď často opakuje. Já nejsem odborník, ale mám od dětství blízké zkušenosti s psych nemocnymi. Více členů rodiny bylo vážně psych nemocných ( psychoticke poruchy) a mám velkou oboustrannou dědičnou zátěž. Od dětství jsem si sama podvědomě nastavila určitou psychohygienu. To zahrnovalo : neponocovat, nepít alkohol přes míru, nezkoušet drogy, každý den rozjímat a přemýšlet o sobě, svých pocitech a hledat chvíle, v kterých mi bylo dobře, hodně sportovat a být v přírodě. Nějaký režim, hranice. Jsem přesvědčena, ze mně to hodně pomohlo, možná zachránilo .. sklony k depkam jsem měla, alo proti těm rodinných chorobám jsou depky slabší odvar. Deprese se léčí lépe než bipolární porucha nebo schizofrenie.. .

Osobně jsem přesvědčena, ze širokospektrá výchova bez hranic a bez “musů” vede u dětí k nejistotě. A nejistota pak v pubertě dělá tyhle stavy.. vše je relativní, chybí pevné body, a mnoho článků o tom mluví. Není to jen tom, samozřejmě. Plus technologie, stavy rodin, stav ve světě atd atd.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce