No je to úděl především matikářů a češtinářů. Tam to prostě nemůžeš nechat až do testu a až po špatné známce hledat, kde je problém.
A ano, spousta matikářů si nic nevybírá a opravuje jen testy a nadává na děti, že to nebo ono neumí a že se to mají doma naučit, ale to zase není můj styl. Já je učím, je na mně, abych zjistila včas, kde mají problém....aby v testu mohli ukázat, co umí, ne co neumí.
A protože testy mají hlášené dopředu, mohou si čas zorganizovat tak, aby se nemuseli učit v den, kdy zrovna vybírám pracáky ke kontrole (sešity, kam si píšou zápisy, vyberu tak jednou za čtvrtletí).
A dělám to pro ně, ne kvůli sobě.
No a jasně, že ty bys nenaběhla, ale ty jsi jedna z mála. Já už zažila dost rodičů, co naběhli. A nejhorší jsou v tomhle rodiče - učitelé, zejména v mém bývalém působišti si dávali obzvlášť záležet a každou chybu svým kolegům z jiné školy dávali (no, spíš dávaly) patřičně sežrat. I několik odchodů (útěků) kolegyň v důsledku takového vypruzování se konalo
.