yuki, já to vidím u nejmladší dcery - v první třídě dostali paní učitelku mladou, moc milou, ale naprosto neschopnou sjednat si ve třídě pořádek... ačkoliv polovina třídy už byla stmelená z přípravky (a velmi dobře připravená), tahle paní učitelka je nechala zdivočet během pár týdnů... neuměla udržet kázeň, což děti rychle vycítily a tak už na prvních čtvrtletních schůzkách si nám, rodičům, stěžovala, že ji děti neposlouchají
zmítala se mezi medovým hláskem a hysterickým křikem a výhružkami, že kvůli dětem ze školy odejde a ony dostanou jinou paní učitelku a ta na ně bude pak zlá a to teprve uvidí
ty děti se vůbec nenaučily nějaké spolupráci, ale teda jinak měly paní učitelku aspoň rády... no a převzala je další paní učitelka, kterou ovšem děti zase tak moc nezajímají, jede si svou výuku, vůbec jí nevadí, že vlastně o těch dětech nic neví, nezajímá ji jestli stíhají, nestíhají, když jim něco nejde, je jí to vlastně asi jedno... kázeň drží především známkami a úkoly... nějaká spolupráce nehrozí... říkám si, že každý další učitel to bude mít s touhle třídou těžké, veškeré touhy po poznání ubité, chuť spolupracovat se v 6. třídě už asi bude hledat těžko... škola je pro ně prostě místo, kde to musí přežít, hodiny jsou jen nudnou výplní mezi přestávkami... je to škoda, zvlášť když jsem viděla, jak jinak to může fungovat u mých starších dětí...