Přidat odpověď
Gabi, já mám čím dál víc pocit, že extra přísná učitelka, zásadová, snažící se o spravedlnost a rovnost pro všechny, která má v prvních ročnících třídu pod svou absolutní kontrolou, je největší zlo, který se kolektivu může stát
učitel, který je nechá řešit si malý věci mezi sebou a zasáhne až při velkým problému je naučí komunikovat a řešit, nechá je přijít na to, že se blbě učí, když se vyrušuje, že si musí pomoct navzájem, že chybějící pastelka není důvod k poznámce, ale je to problém, který se dá řešit, a tyto kolektivy jsou na druhým stupni mnohem lepší
co se týká toho, že je nemáš ráda, možná bych na tvým místě příští hodinu vysvětlila, že tam nerada učíš, že se tam necítíš dobře, to oni stejně ví a je fajn to pojmenovat, a trochu zjemnit ten výrok, že nemáš ráda je, i když některý jedince ráda fakt mít nemusíš a je to v pořádku
možná bych si s nimi zkusila jednu hodinu jenom povídat, třeba začít tím vysvětlením, že tam nerada učím a jestli oni vůbec někdy chodili rádi do školy a kdy se to změnilo a zkusit hledat, jestli by se to nemohlo aspoň v mých hodinách vrátit
Předchozí