Přidat odpověď
myslím, že jsem pochopila otázku
ne, není nutný, aby všichni slabikovali má-ma me-le ma-so, v současné době se rozumný rodič domluví s rozumným učitelem a dítě si klidně může číst svou knížku a pak třeba ostatním říct, co novýho se v ní stalo
pokud některá strana rozumná není, řeší se to přes ppp, která to pomůže zařídit
taky je možný, aby si prvňák počítal ze sešitu pro třetí třídu, aby chodil do sedmičky na zeměpis, aby přeskočil ročník a zároveň aby mu tolerovali a hodnotili specifický chyby, aby se učil to, kde má problém, ale zároveň aby se rozvíjel v tom, co mu jde extrémně dobře
pro učitele je to samozřejmě šílený, zvlášť když má 25 nebo víc dětí ve třídě, pár z nich ještě nezvládá ani písmena, ne tak slabiky, některý nemají v pořádku věci a jiný nevydrží pět minut sedět
k tomu je super mít asistentku pedagoga nebo školní asistentku a dobrý zázemí, jako třeba dost velkou třídu, aby si mohli všichni najít místo k práci a nerušili se navzájem, to je ale zatím spíš zbožný přání, s velkým počtem dětí je to problém a bez asistentky taky
Předchozí