za časů práce pro pojišťovnu jsem vyloženě zírala, z jakých mailových adres jsou lidé posílat "oficiální" maily
kočička69 byla ještě z těch normálnějších
ale teda popravdě i dnes občas zírám z jaké mailovky jsou schopní psát maily úředníci
jinak teda k tvému dotazu - taky to nechápu... my máme mail na helpdesk a každá příchozí zpráva se rovnou zapíše do systému, přidělí číslo ticketu a odešle ho v automatické odpovědi, my sami odpovídáme výhradně pod rozepsanou konverzací, ale přesto nám pak kolikrát odpověď přijde jako nová zpráva, což se samozřejmě nespáruje s původní komunikací, protože to dostane přidělené nové číslo ticketu
a to k nám píšou především lidé pracující s pc, je to jejich hlavní náplň práce, jsou to úředníci a stejně to nechápou
stejně jako s oblibou píšou v "utajení" - bez podpisu, bez identifikace nebo třeba jen "účetní"
a my abychom hádali odkud asi tak paní účetní je
stejně jako miluju maily ve znění "Nefunguje nám to, děje se něco?"