Ženo "Nelíbí se mi už jen ten princip, že "samé jedničky jsou a priori žádoucí a optimální prospěch, ke kterému musí děti směřovat a podle kterého se posuzují". Mne na tom krká celé to paradigma, které říká, že jedničky by měly být priorita. Ale proboha život dítěte je mnohem pestřejší, než o honění jedniček. A výsledek základního vzdělávání by měl být o něčem jiném, než o průměru."
Přesně!! Tohle mi přijde úplně na palici a normálně by mě to celé nechalo ledově klidnou, ale když víš, že dítě velmi touží po nějaké škole, tak to holt řešit musíme, každá horší známka snižuje šanci, na obě školy ve výběru brali loni každého 13. uchazeče
takže rozdíl zisku kvůli vysvědčení je zásadní.
Jako jo, když to letos nedopadne, v podstatě se nic neděje, jde o 6L gymply, tak máme další možnost v devítce, ale po třetí už se mi tu celou anabázi nebude chtít absolvovat, už kvůli tomu, že zase bude muset nahánět známky další dva roky kvůli dalším PZ. Pokud by se dostal na gympl teď, tak už mi budou jedničky ukradené