Přidat odpověď
Mladá rodina s miminkem, které se brzy ráno budí. Protože tedy nikdo nespí, vyrazili dnes brzy ráno na nákup do Kauflandu. Nákupy dělají minimálně na týden, takže plný nákupní košík. V obchodě jely jen samoobslužné pokladny. Takže odchytili prodavačku a prosili jí, jestli by nemohli zaplatit na kase, že mají velký nákup, který se na samoobslužný pokladně snad ani udělat nedá plus miminko. Prodavačka jim řekla, že mají zákaz otevírat pokladny, zřejmě tak brzy ráno, jak mladí vyrozumněli. Udělala vyjímku, pokladnu otevřela, nákup jim namarkovala a říkala, že doufá, že z toho nebude mít . Nákup byl za 2 800 Kč, takže fakt velký. Je tohle ještě v pořádku, takhle omezovat zákazníky ve způsobu placení? Neplatíme v ceně zboží také práci prodavaček a nemá tudíž zákazník nárok aspoň na základní služby, to je na namarkování na kase?
Můj osobní zážitek z Teska, kde taky šly jen samoobslužné pokladny. Nakupovala jsem suroviny na uvaření čočky. Samoobslužná pokladna mi odmítala namarkovat česnek. Musela jsem volat prodavačku, čekat než přijde. Prodavačce taky česnek nešel namarkovat, bouchala s ním o váhu a nic. Tudíž mi řekla, že mi česnek prodat nemůže. To už ve mě bouchly saze, jelikož placením jsem se zabývala už minimálně čtvrt hodiny a spustila jsem na ní, že to teda česnek chci, ať otevře normální pokladnu. Což nakonec neochotně udělala. Podruhé v tom samým Tesku opět jen samoobslužné pokladny. Kupovala jsem nějaké oblečení, potřebovala jsem sundat čip a opět jsem X minut musela čekat na prodavačku.
Jaký máte zkušenosti se samoobslužnými pokladnami? A není tady někdo z Kauflandu, aby situaci vysvětlil?
Předchozí