Přidat odpověď
Monam, pokud je školní část písemná (třeba jazyk, nebo nějaký všeobecný přehled), je to asi organizačně jednodušší a taky tedy objektivnější. Ty pohovory jsou pro mě dost zvláštní věc, musím říct. Na jednu stranu to chápu a uznávám, že to může pomoct dětem s velkým zájmem o obor i při slabším prospěchu resp. výkonu u JPZ, na druhou stranu, pokud na to mají kvůli počtu zájemců pár minut, tak mám obavu, že zhodnotí tak maximálně, jak dítě vypadá a jestli jakž takž mluví, ale co třeba s někým, kdo hluboký zájem má, ale není schopen to "prodat"? A určitě pohovory musí vést víc osob, aby se to stihlo, každý to možná hodnotí jinak ... No, docela tomu omezení pohovorů rozumím, zejména u lyceí, které stejně děti často používají jako "zajišťovací" školu při hlavním zájmu o gymnázium, ne?
Předchozí