Přidat odpověď
Tak to já se přidám:
Moje dítě je chytré, ale nečte zadání (pořádně, příp. až do konce, takže určitě budu odpovídat na něco jiného, než se ptají, nebo místo 5 sloves vypíše 3 (ačkoli co je sloveso ví a do 5 napočítat umí taky)
Moje dítě je chytré, ale nepamatuje si pojmy (třeba jedna čára v trojúhleníku jmenuje výška a druhá těžnice a která je která? - takže když tam bude, narýsuj výšku trojúhleníku, dost možná narýsuje těžnici...)
Moje dítě je chytré, ale všechno počítá v hlavě a odmítá si psát postupy a mezivýsledky, takže pokud někde udělá chybu, tak těžko zjistí, kde.
Moje dítě je chytré, ale srandičkuje, takže je schopný napsat strašlivý blábol (v češtině), protože mu to přijde vtipné.
Přesto nehledám nespravedlnosti v systému a věřím, že něco ještě do přijímaček docvičíme (podstatou je, že víme, co) a že chápe, že v danou chvíli má podat slušný výkon a víc se soustředit. Není důvod, aby se na gympl nedostal. Podstatné podle mě je, že mu nikdo nepodkopává sebedůvěru, sebevědomí má na rozdávání, sklony stresovat nemá. Ono to půjde.
Předchozí