Přidat odpověď
"Sama bych zavedla nějaké školní testy celorepublikové na konci 5., 6. , 7. a 8. třídy z čeho : matika, čeština, AJ a všeobecný přehled. TY by se psali v teple školy...přišlo by mi to takové lepší."
To neni lepsi, to je silene. To je porad dokola: nemame jednotne osnovy, ucivo druheho stupne neni rozdelene do rocniku, to co se nekde bere v sestce, maji jinde v sedmicce. Testovanim vseobecneho prehledu testujes tak akorat rodinne zazemi. O aj nemluve, tam jsou ve vyuce obrovske rozdily. Vytvoreni kazdorocniho stresu (o nakladech nemluve) mi nijak ucelne nepripada, opet by byly zvyhodnene deti s dobrym rodinným zazemim a pohodovou pubertou, inteligentni devatak, co na uceni kaslal a v deitce se nasel, si podle tebe dobrou skolu nezaslouzi. Samotne testovani by bylo nespravedlive, nektere skoly/ucitelky by detem pomahaly dosahnout lepsich vysledku (stejne jako ted se mnohde na vysvedceni prilepsi). Misto ziskavani mekkych dovednosti by se cely druhy stupen silelo a testovalo.
Předchozí