Přidat odpověď
za úlohu má být něco navíc, něco, co může rozvíjet zájem, ne procvičování, který se dělalo ve škole
nakonec ani v té škole nepočítáme "sloupečky",
pokud za nesplněnou úlohu není žádná sankce, kdo donutí děcko, aby tu úlohu dělalo?
a že někdo umí a někdo ne, to ví učitel i děcko bez toho, aby učitel zadal domácí úlohu a děcko ji možná udělalo
kdyby to ty děcka totiž nevěděly, jak by věděly, že mají přijít na doučování? já je k tomu nenutím, to oni si řeknou, a nikdy to nejsou děcka z vyššího průměru, možná když dva týdny chybí, ale ty mívají i jiný cesty, jak to zvládnout
ale občas úlohu dám, aby si přečetly nějaký nový učivo z učebnice, na pár minut, abysme o tom pak mohli mluvit a neztráceli jsme čas tím, že každýmu trvá jinak dlouho přečíst půl stránky v učebnici, ale to je tak dvakrát za pololetí, to se nepočítá
Předchozí