Přidat odpověď
Babi, ale to už začínáme jet druhé kolo - s "úkoly", které by měly znamenat, že se děti samy musí učit něco nového, samozřejmě nesouhlasím, s úkoly, které mají funkci procvičování, ano. A jsem přesvědčená, že mnoho dětí z nich profituje, přičemž "jen tak" by je nedělaly. To, že by látka měla být vyložena ve škole tak, aby to ideálně pochopily všechny děti, to je určitě pravda (do jaké míry reálná, to se neodvažuju posuzovat). Ale když něco pochopíš a spočítáš několik příkladů ve škole nebo si přečteš nějaký článek v cizím jazyce a uděláš 2-3 cvičení na novou slovní zásobu a gramatiku, není stejné, jako když si spočítáš dalších 10 příkladů, případně uděláš další jazyková cvičení ještě doma. Samozřejmě, když nikdo nic navíc doma neudělá, budou rozdíly mezi dětmi menší. Akorát nevím, jestli to je to, co chceme ...
Předchozí