Přidat odpověď
Moniko a jak si tu pomoc představuješ ? Nevím jak jinde, ale u nás bylo doučování spoustu, byl tu třeba dvouletý projekt, kdy učitelky měli na to DPP smlouvy , primárně určené hlavně pro tyto děti, bylo zdarma, jediná podmínka byla vyplnit přihlášku-no a výsledek? Když už došli, tak je nebavilo se znovu učit a efekt byl v podstatě nulový- samy učitelky to takto zhodnotily, dle dalších výsledků těchto žáků ve výuce. Průměrné dítě na toto doučování naopak nedosáhlo, protože nebylo zařazeno jako dítě ohrožené školním neúspěchem a tak doučit učivo po nemoci, které jsme my nedokázali vysvětlit -smůla udělej si to jak chceš, nezvládneš no tak máš za 5, co je mi po tobě průměre- mě zajímá jen podprůměr, tomu je nutno pomoci, jenže tomu je to stejně jedno. Třeba teď je v pětce kluk, který ty dva roky na to doučko chodil, babička která ho má v péči se snaží, on to má vše na háku- tedy vzdělání, v chování je jen normální akčnější kluk, žádný sígr, ve třetí propadl, ve čtvrté tak tak prošel opravkama a teď mu hrozí další propadnutí (sám mi o tom říkal a babička taky dost povykládala na konci prázdnin když na něj čekala než ho vyzkouší) . A takových tady máme spousty, vyloučená lokalita dělá své. Jinak tady fungují neziskovky, které mimo jiné nabízí i doučování, využívá to jen pár dětí, a to třeba i syn využil asi 4x na vysvětlení učiva které nepochopil od učitelky a učitelka to odmítala vysvětlit jinak a znovu, a ve škole na doučování nemohl . (Toto se týká původní školy, ta druhá fungovala jinak) .
Předchozí