| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Rodinová, tak třeba můj syn by to určitě uvítal:-). Na ZŠ ho vlastně nikdy žádný předmět nijak zvlášť nebavil, možná angličtina a výtvarka. O vlacích se bohužel ve škole téměř nic neučí~;).
A přitom i když to tak nevypadá, tak současně se tím vlastně zdokonaluje i ve spoustě dalších věcí - díky svému zájmu o vlaky se naučil slušně fotit a vůbec zacházet s různou foto technikou, naučil se hodně věci na PC, vyhledávat informace, má svůj YouTube kanál, kam si dává svoje sestříhaná a upravená videa, od 9 let si k tomu sám píše doprovodný text (ze začátku jsem ho upozorňovala na chyby, aby si je opravil, teď už si na to dává pozor sám), odpovídá na komentáře, nebo dotazy. Zdokonalil si písemný projev tím, že komunikuje na sociálních sítích s různými lidmi z oboru jeho zájmu. Díky zájmu o vlaky zná docela dobře i zeměpis ČR, pamatuje si, kde které město je a co je poblíž, protože ví, na které je trati a kterým je to směrem. Díky tomu, že hodně po těch místech cestujeme a zařazujeme vždycky i nějaký "nevlakový" program, tak má přehled i o různých památkách, nebo zajímavostech, které se tam nacházejí. A když hraje různé simulátory, nebo online hry, které se týkají vlaků, tak si zdokonaluje i angličtinu. Akorát ta matematika se tam špatně zapracovává, ta ho nikdy nebavila...i když, taky sem tam, když plánují s kamarádem nějaký složitější výlet a potřebují někde stihnout nějaký vlak, tak si musejí najít spojení, spočítat, jestli tam budou včas, jestli stihnou přestoupit, nebo přeběhnout na to místo, kde chtějí fotit, aby tam byli dřív, než ten vlak, který chtějí fotit (a že to občas nejsou žádné pravidelné linky, ale extra jízdy, které nemají úplně podrobný jízdní řád). A často se při tom i dost naběhají, aby to stihli, takže i pohyb tam je:-).
Vlastně jsme se přes ty vlaky učili odmalička - když se na logopedii učil foukat, tak jsme si dali na stůl tunel z vláčkodráhy a foukali si navzájem skrz něj polystyrenový míček, když jsme potřebovali trénovat grafomotoriku, tak jsme na veliký papír na zemi malovali dvojité vlnovky...a pak přes ně kolmo čárky, jako pražce...a pak si po té namalované trati jezdil mašinkami... Když se učil počet slabik ve slově, tak za každou slabiku přidával další vagónek k soupravě...:-). Zkrátka s těmi vlaky to jde všechno snáz a líp a zábavněji:-)

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.