my jsme možná trochu atypická kancelář, pracujeme simultánně na několika projektech, ale třeba jeden z nich je hlavní náplní práce 9 lidí z týmu (celkem je nás 13) a naše přímá nadřízená o tom projektu ví asi méně než my... není třeba, aby ho znala do hloubky, od toho tu máme jednou kolegu, neoficiálně pasovaného na "hlavu" projektu - on o něm ví nejvíc a on řeší veškeré složité situace, školí nováčky, poradí ostatním... my tu vedoucí potřebujeme pro jiné účely než pro hloubku znalostí problematiky projektu... stejně tak máme v týmu odborníky na ty další projekty, šéfová je hlava přes ten jeden z nich a jinak především koordinuje své "hlavy" a tým jako takový... a jinak i v rámci jednotlivých projektů se stává, že nejsilnější jsme opravdu v týmu, tím, že pracujeme na nově vznikajících věcech, si každý něčeho víc všímá, něco si pamatuje a občas je potřeba to dát dohromady a případně zkonzultovat s dalšími týmy pracujícími na projektu - což je opět práce pro šéfovou