Přidat odpověď
Mám syna s poruchou pozornosti, momentálně je v 6. třídě. Není hloupý, jen nesoustředěný, neudrží dlouho pozornost, diagnostikováno v PPP. Dnes jsem zjistila, že dostal ze čtvrtletky z češtiny 3 a 5. Úplně mě to nepřekvapilo, ale trošku mě zaráží přístup paní učitelky. O čtvrtletce z matematiky nás na Edupage informovali 2 týdny předem, včetně pokladů pro přípravu na test. Takže jsem mu mohla aspoň trochu s přípravou pomoct. Ale z češtiny nemám na edupage vůbec žádné informace, jen známky. Dnes jsem napsala jeho učitelce z Čj, jestli by mě (podobně jako učitelka z matematiky) mohla dopředu informovat o tom, že se test píše. Odepsala mi, že teda dobře, ale že o tom syn věděl dopředu, opakovali v hodinách. To nerozporuju, ale syn mi už tuhle informaci domů nedonese, pro něj to prostě není v tu chvíli důležité. A co mě teda celkem naštvalo, byla douška, že nikdo z dětí s podpůrnými opatřeními tuto výhodu nemá.
Zdá se vám informování rodičů dítěte s poruchou pozornosti o chystané velké písemné práci jako "výhoda"??
Vzdělávání mých dětí mi není lhostejné a když poprosím o součinnost a pochopení, tak to vyzní, že po nich chci bůhvíjaké extrabuřty.
Děkuji za zkušenosti a názory!
Předchozí