Přidat odpověď
Delete, ale ať si klidně vyfotí stránky od spolužáka, ať si to už během jednoho pošlou, ať si vyfotí z tabule úlohy, ale ať mají i děti nějakou povinnost a zodpovědnost, na tom není nic špatného přece
i oni mají kolem sebe techniku a umí ji používat
takto si zvykají čím dál víc, že všichni kolem mají povinnosti - učitel na povinnost poslat termíny testu, zápisy z hodin, úlohy, ale vytrácí se z toho povinnost učit se starat sám o sebe, a tu odpovědnost za sebe a svoje vzdělávání přebírat, to považuju za chybu
měla jsem ve třídě dítě, za který všichni pracovali, on měl teda IVP, ale dělal, přišel covid a maminka dělala všechno za něho, kluk přestal pracovat úplně, přišel do školy, druhý stupeň, a nedokázal za hodinu napsat ani větu, zato maminka trvala na tom, že mu učitelka a AP ma všechno dát, od toho tam jsou,
ale i ppp chtěla, aby se naučil si zapsat věci sám, že na to má a zvládne to, a bude to potřebovat
teď je kluk na učňáku a najednou mu nikdo nic nedává, nepíše a kluk dál nic nedělá, nejspíš vyletí
v první třídě si děti otevřou deníček nebo učebnici a pod dohledem učitele a AP si zapíšou úlohu,
Ve druhé už to umí, učitelka jim dává na stránky fotky, snad denně, ale úlohy ne,
termíny testů mají na druhým stupni na nástěnce, oni je potřebují, ne rodiče, oni to vidí denně, ví, kde to najdou, sami si to na tu nástěnku dávají,
a taky je třída, kde to tak není, nechtějí, jejich volba
Já jsem celkem proti domácím úlohám, snad s výjimkou první třídy a hlavně čtení, ale umět si zapsat své úkoly do svého deníčku nebo mobilu musí každý umět, zase tolik toho není
fakt jim to škodí?
Předchozí