Přidat odpověď
Tohle je poučná diskuse. Dospělí mají notifikace ze všech možných služeb včetně zdravotní prevence, daní nebo co já vím STK, ale mít oficiální studijní informace pro děti, to je nepřijatelný zvýhodňování. Jasně, někdo si zvládá pamatovat nebo zapsat, někdo ne. Ale od toho by měl být systém nastavený tak, aby "podržel" co nejvíc dětí, ne? Cvičit odpovědnost za vlastní práci se může na menších věcech, než je zrovna čtvrtletka.
Praxe půjčování sešitů se zápisem (a tím pádem reprodukování chyb, nedostatků apod.) mi přijde jako naprostej anachronismus. Jako jo, je možný, že se zápisky v hodině vyvinou podle toho, co se dělá, ale v tom případě třeba jedno naše dítě to v chemii někdy má tak, že učitelka na začátku hodiny určí, kdo má "službu" napsat zápisky tak, aby z nich mohli těžit chybějící, na konci ty zápisky skoukne, opraví, doplní, vyfotí a je to ofiko výstup z hodiny. Práce na dvě minuty, malá jednička pro toho, kdo měl službu.
Obecně mě vytáčí neochota škol nějak dokumentovat a sdělovat dění ve výuce. Já taky nejsem placená za psaní e-mailů, ale kdybych (ne)komunikovala s kolegy a klienty jako základní školy mých dětí, tak bych to asi brzo pocítila. Už jen to rozladění některých učitelů za onlajnu, že nevědí, kdo je doma poslouchá. To si člověk začne říkat, co se teda děje v těch třídách za zavřenýma dveřma.
Předchozí