TaJ, třeba na 8G kluků se v primě což je 6. třída jakoby Zš učilo 2x týdně psaní všemi deseti(tady jim dával známky ten program a posílala to do učitelského PC, kde se to psalo pak jen do bakalářů) + 2h IVT, kde je dost drtili word, excel a jiné programy za těch 8let. Na to měl učitel testy, které hodnotil v procentech a ty na konci pololetí převedl na známky.
A jakoby sedmé třídě měli jakousi Grafiku na PC(+ pořád ty 2h IVT) z které půlka třídy regulérně propadala.
a on teda ani po nikom nechtěl 100% úspěšnost.
Ze všeho byli i úkoly a dobrovolné úkoly na zlepšení známky. A UMĚL TO A UMĚL TO TEN PROFESOR ZAJIMAVĚ PODAT. Což si myslím, že bylo pro ty puberťáky důležité.
MAnžel, který tohle vše umí víc jak obyčejný uživatel, kolikrát tápal jak to udělat.
Jinak samo, že na ZŠ-1.-5. třída, měli už v normálně předmět IVT-1h všichni a 1h dobrovolně od 7h-8h, kde měli 25 počítačů. Jen kvalita výuky různá. Ale excel a word nějak maličko uměli na konci páté. Pro mě bylo překvapení, že se to neučí na všech Zš a bude se to zavádět povinně.
Syn na VŠ říká, že z toho co do něj na za osm let natloukli žije doteď. Jediný co moc neuměl programovat. Naštěstí to potřeboval jen do nějakých zkoušek a okrajově.
Ale ono je to i v práci kdo má zájem umí, kdo nemá tak se snaží dělat, že umí, mám kolegyni je o 10let starší a jak se toho asi bojí, nic si nepamatuje a neumí pořádně ani složky a kopírovat věci a podobně doteď. Pracuje velmi pomalu. Objednat z internetu též neumí a vyhledat na googlu či jinde, též ne. Náš IT z ní roste.
A manžel ten by mohl sepsat knihu. Co ten zažil za ty roky.