Přidat odpověď
Kaipo, já souhlasím s učitelkou že už toho moc neumí, oni fakt jedou ve stylu, naučím se a zapomenu, ale zase si myslím že když se jim to připomene tak to naskočí, ale oni to tak dělat nechtějí, není tam žádná podpora a kluci zas nemají ambice se doma sami učit, navíc s při bývajícím časem to psychicky vzdávají, což mi přijde škoda, protože většinou nejsou hloupí a navíc obor je baví . Navíc třeba syn na matiku taky blbý nebyl, naopak doučoval spolužáky, jenže výklad této učitelky nechápe, neumí propojit co umí s tím novým co navazuje, protože tam neumí najít souvislost a tak skoro propadá taky. Bavili jsme se na chodbě při čekání na učitelku a byly tam maminky třeťáků, druháků co říkaly v podstatě podobně (ne všechny přesně totéž), " syn má doučování už třetí rok, on to učivo od učitelky nechápe a jen díky doučování prolízá na čtyřky, přitom na základce měl jedničku a chodil na soutěže, myslela jsme že bude maturovat za matematiky, teď už vím že rozhodně ne" .
Vím že zrovna u matiky je důležité jak ti styl vysvětlování sedne, protože ač syn se svojí bývalou třídní bojoval a nesnášeli se navzájem a odešel kvůli ní jinam, (nenávidí ji stále a já tedy taky) , ale dodnes sám řekne, že ač to byla kráva, tak naučit ho uměla a učivo od ní dobře chápal, což se ale nedalo říct o jeho spolužácích, ti to zase od ní neuměli pochopit a on jim to vysvětloval. Mimochodem má "štěstí" na to, že všechny jeho třídní jsou matikářky a sám hodnotí , že ta druhá byla fajn, hodná, ale moc je neuměla naučit, ale ještě to šlo a ta poslední současná je neumí naučit vůbec a ani se o ně jako třídu nezajímá , a docela mu věřím podle stylu jakým jedná s námi rodiči
Předchozí